28 Mayıs 2011 Cumartesi

ilk yazım..

Hayatım boyunca en çok sevdiğim insan olma onuruna sahip olan bir adam var hayatımda. Ve bu adam hayatımın her güzel geçmesini dilediğim gününü zehir etmekte bir numara. Son olarak mezuniyet balomu da mahvetti ve ben bu blogu açtım. Çünkü artık başını şişirebileceğim insanlar olmayacak hayatımda, çevremde. Evime dönüyorum, okulum bitti. Artık yazıcam ve bu şekilde rahatlamaya çalışıcam. Bu da benim kendi terapi yöntemim. Her özendiğim günü 4buçuk senedir istisnasız zehir etti, burnumdan getirdi. Sonra kıskanıyorum dedi. Ben affettim. İnsanlar nasıl katlandığıma şaşırırken ben sevmeye devam ettim.

8 yorum:

ata_306 dedi ki...

aşkın gözü kördür güzelim

insanlar maşuk aramıyor bencil duygularına köle arıyor .
Köle buluyor ama aşkı bulamıyor

Adsız dedi ki...

Blogun hayırlı olsun. İlk yazınla o kadar etkiledin ki beni. Hayatımızda ortak olan bir çok yön var sanırım.Tren rayları,4yıl,aşk için herşeyi feda edebilmek.. Yazmak sana gerçekten iyi gelecek bundan eminim.Kimseye anlatamadığın şeyleri satırlara dökebilmek daha iyi hissetmeni sağlayacak..Sevgilerle..

çığlık dedi ki...

ata_306; evet aşkın gözü kör gerçekten, o kadar haklı ki yorumun ne desem bilemedim teşekkür ederim :)

çığlık dedi ki...

masaltadındahayat; sen de en az benim kadar yenisin aslında :) ikimiz de hoşgeldik, ikimize çok iyi gelsin blog :)

Adsız dedi ki...

Bir laf vardi "Eger bir adam yüzünden mutlu oldugundan daha cok agliyorsan, ozaman o yanlis insandir" diye. Yanlis insan iste ve bunu sana tek unutturabilen baska bir adam olacak..

çığlık dedi ki...

mutlu olduğum anlar da çoktu tabiki. ama dediğim gibi her güzel geçmesini istediğim günü zehir etti. pff :/

RE-L124c41+ dedi ki...

zehir ettiyse intikam planları yapmana yardımcı olabilirim :D çok afedersin ama koy adama gitsin ;D

çığlık dedi ki...

ben intikamımı çok pis alıyorum şu sıra. gün oldu devran döndü işte. güç bende artık! :D