14 Temmuz 2011 Perşembe

yanıyorum söndürelim mi

üç sene sonra havuza girebilmiş bi insan olarak nası mutluysam ne güneş kremi ne bişi sürmeden güneşlendim yüzdüm eğlencenin dibine vurdum. ama acısı fena çıkıyo. straplez bile giyemeyecek haldeyim şu an. tüm vücudum kıpkırmızı. mal gibi oturuyorum bi yere değemiyorum. dün gece yoğurt mu sürmedik salatalık mı sürmedik elma sirkesi zeytinyağı. ı-ıh hiç bişi fayda etmiyo. yarına geçer dedim sabahı uyku uyanıklık arası zor ettim. bugün daha kötü. hay ben kafama tüküriim e mi. güneş kremi kullanmamak nası fikirdir olum! "yanıyorum söndürelim mi? çıktı ateşim indirelim mi?" modundayım. tüm vücudum ateş gibi yanıyor. en dangalak kısmı ise bu burnum! palyaçodan farksız. dışarı çıkarken bile 30 faktör yüz kremi süren ben dün mal gibi yüzüme de bi bok sürmedim. hakettim bence de. müstehak bana. ay hem kaşınıyorum hem her bi tarafım acıyo hem de yanıyorum. allaaaam diğer tarafta yancaklarımıza say. amin.

6 yorum:

hemera-nyks dedi ki...

bpanthene ve anestolü karıştırıp sürdünmü bişeyciğin kalmaz :) geçmiş olsun :)
-
hemera

çığlık dedi ki...

keşke birisi benin için eczaneye gitse :D

hemera-nyks dedi ki...

bizde var ben gönderim hemen :)

çığlık dedi ki...

silverdin vardı denedim ama iyi mi geldi kötü mü anlamadım ahaha :) teşekkür ederim göndersen makbule geçermiş valla :p

Profösör dedi ki...

Bence cehennem daha insaflıdır. Orda bu kadar yanma olmayabilir. senden önce ne odunlar var yanacak. Bir etrafına bakarmısınız?

çığlık dedi ki...

ben de böyle avutuyorum kendimi :p