1 Eylül 2011 Perşembe

sims zamanı çocuklar

Hasta olmaktan yalnızca yanındayken hoşlandığım sevgilim bu gün benden kilometrelerce uzakta uzaklığı fırsat bilip beni hasta halimle bırakıp denize gitmeye karar vermişti ki "hasta olursun inşallah" beddualarımdan tırsıp tırıs tırıs geri döndü.
Lanet öksürük yapıştı yakama bırakmıyor. Komşumuzun bilmiş kızına katlanmak adına çok çaba sarfetsem de, "ara beni dayanamıyorum" mesajları gönderdim bi kaç kişiye. Dönen sevgilim oldu. Ama beyimiz yemekte olduğundan telefonu masaya koydu ve "sen bizi dinle madem" dedi, 23 dakika 8 saniye usanmadan dinledim. Annesinin sesini duydukça içim ezildi. Evet annesinden dahi kıskanıyorum. Ne zaman yenebilcem bu hissi acaba?
Sims beni bekler, uçtum.

8 yorum:

Adsız dedi ki...

geçmiş olsun!

çığlık dedi ki...

canımsın.

Adsız dedi ki...

çokk geçmiş olsun,bi an önce iyi oll

çığlık dedi ki...

teşekkür ederim canımm :)

DOREMİ dedi ki...

İyisindir umarım..yapma öyle anneden de kıskanılır mı ya*? :))

çığlık dedi ki...

teşekkür ederim, iyi olma çabasındayım hala :) odasına giren dişi sinekten bile kıskanabilecek potansiyele sahibim. :/

DOREMİ dedi ki...

iyisin di mi? KISKANÇ ŞİRİNE...;)

çığlık dedi ki...

hahaha, iyiyim canım düşünmüş olman çok sevindirdi sen de iyi ol :))