3 Haziran 2011 Cuma

gece gece

4 güzel yıldan sonra ailemin yanına döndüm. Ve inanılmaz derecede sıkıcı bir hayat beni bekliyor biliyorum. Okulumun uzamış olmasına sırf bu yüzden seviniyorum. En azından ara ara da olsa kaçabileceğim bir yer var. İş bulmak çalışmak istemiyorum. Oturup kpss'ye çalışmak daha çok işime geliyor. Ama boş durmak da istemiyorum. Çıldırabilirim. Burası küçük bir yer. Artıları olduğu gibi eksileri de çok. Ama küçük yerleri severim. En azından kalabalık yok. Mesela seneye web tasarım kursu açılacakmış. Ona yazılırım. Orda ev hanımı bir sürü arkadaşım da olur. Günlere katılırım hahaha. Oturup kpss'ye hazırlanırım. Sahile gider tezimi yazarım. Geçiririm bi şekilde. Umarımmm. Ama bir evde anneyle yaşamak çok zor. Bi evde iki yetişkin kadının yaşaması çok zor aslında. Düzen çatışmaları yaşanıyor bolca.
Bu aralar o kadar sıkıcıyım ki. Sanırım tüm sene boyunca da böyle sıkıcı olucam. Hadi hayırlısı.

10 yorum:

viva : ) dedi ki...

Cok haklisin valla, annemiz bile olsa ayni evde yetiskin insan idare etmek zor olsa gerek - ki karsindaki idare etmiyor zaten, o seni dokuz ay karninda tasidi, onun hakkini asla ödüyemezsin vs vs ; )

çığlık dedi ki...

aynen öyle ya :) aynı evde yaşamak senelerce uzak yaşadıktan sonra daha da zor :)

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Canım artık büyükler küçük, küçükler büyük oldu :)

çığlık dedi ki...

öyle mi oldu dersin :))

googhan dedi ki...

sıkıcı bi hayata karşı en iyi şey nedir?
tabii ki mim doldurmak.

bende miminiz var efendim.

çığlık dedi ki...

sanırım yorumları aynı anda bıraktık hehe :)

googhan dedi ki...

sende yazar onayından sonra yorumlar göründüğü için minik bi farkla kaybettiğimi düşünüyorum

RE-L124c41+ dedi ki...

sıkıcı olabilir ama en azından kafanı dinlersin :) sıkılmak erdemdir :P(bunu yazan yalanın daniskasını söyledi :D )
evi yönetme konusunda da..iç savaş yaşamayın bari :))

çığlık dedi ki...

ahahaha iç savaş şimdiden ufak ufak geleceğini haber vermekte :) allaaam sen bizi koru :p ayrıca erdemsiz olmayı tercih ederim haha :D

çığlık dedi ki...

önemli olan yarışmaktı gökan :)