14 Haziran 2011 Salı

ne yapsam ne yapsam bir hamak alıp sallansam

şu hayatta en son istediğim şey birini kırmak üzmek. ne çekiyorsam da sırf bu sebepten çekiyorum zaten. mesela, oğluşumuz hasta, hastanede yatıyor malesef, annesi ısrarla gel bizimle kal diyor, yapabileceğim hiçbir şey yok, olsa bi dk durmam giderim zaten, bi yandan da okula gitmem gerekiyor, artık tez hocamla konuşup başlamam şart. yazın bitmesi lazım.

diğer taraftan sevgilim ısrarcı, bi gün dahi olsa görüşelim de görüşelim. o olaydan beridir görüşmüyoruz. ben de artık görüşmek istiyorum. yoksa uzaklaşıcam iyice. görüşelim toparlayalım rayına girelim istiyorum.

bir yandan da en yakın arkadaşım nişanlanıyor. nişanı için erken gideceğime söz vermiştim. anca 5 gün önce gidebilcem. daha erken gidemediğim için o da trip atıyor.

off offf! bir sürü doktora gitmem lazım.

yine buradan bi arkadaşım görüşelim görüşelim diye tutturdu.

evdekiler zaten, daha yeni geldin nereye diye ayrı tripteler. herkes ayrı bi tripte. kendimi çok yorgun hissediyorum. haftalardır evde boş oturuyorum. tüm bunlar şu 1 haftaya sığmak zorunda mıydı?

yarın akşam evime geçeyim, sevgilim de gelsin, perşembe göz doktoruna gideyim, tez hocamla görüşeyim, cuma sabahı nişan hazırlığına gideyim diye plan yaptım. kırılanlar üzülenler olacak, oluyor ama yapabileceğim bişi yok yaaa :(:(:(

8 yorum:

Adsız dedi ki...

himmmm canim bence sadece seni mutlu olan seyleri yap, zaten kimseye yaranamazsin. Annengili görmek istiyorsan git. Nisana yardim etmek istiyorsan erken git. Sevgilini özlediysen bulus. Kirilan kirilir üzülen üzülür ama sonucta hic kimse yaptiklarindan memnun kalmiyacagina göre en azindan sen kendin icin iyi olursun. Bin kere milleti memnun etsen bile inanki onlar bir kere istedikleri gibi davranmadigini hatirlarlar ; )

çığlık dedi ki...

canım, bakalım artık, kimseyi kırmadan sırayla hareket etmeye çabalıycam :/

Missbone dedi ki...

Ya çok yoğun ya çok boş... Bende boşluklardan sıkılıyorum şu sıralar.:D

Adsız dedi ki...

kendini kirmada gerisi hallolur, kolay gele : )

çığlık dedi ki...

missbone; boşluklardan sıkılma haftam geçen haftaydı. 2 hafta sonra ben de tekrardan sıkılıyor olabilirim ihtimal yüksek :D

çığlık dedi ki...

teşekkür ederim vivaa, umarım :)

inanirsakolurbence dedi ki...

kolay gelsin canım zor işler vallahi:D

çığlık dedi ki...

:) teşekkür ederim.