27 Haziran 2011 Pazartesi

ölsün tüm böcekler

her şey gece su içmek için kalktığımda başladı. salonumuzun ışığını bi yaktım kocaman bir kara böcek hızla çamaşır makinasının altına ilerledi. (stüdyo daire şeklinde evimiz) çığlık atmaya bile fırsatım olmadı. şoktan. o gece ışıklar açık uyudum. sonra bi müddet görmedik kendisini. lan bi de bu böcekler çok hızlı çoğalıyorlarmış. ay yazarken bile huylanıyorum şu anda. sonra baba evinden döndüğüm gün odamda bulduk kendisini. çığlık çığlığa evde koştururken ben saolsun sevgilim öldürüp attı kendilerini. ertesi sabah tüm evi çamaşır suyuyla baştan aşağıya temizledik.

dün gece yine su içmeye kalktığımda koltuğumuzun üzerinde kardeşini gördüm!!! allahım bi de nasıl öküz gibi büyükler anlatamam. ev arkadaşımı çağırdım. çünkü ben öldüremem :) ama öldürmeye çalışırken nerelere kaçtıysa gözden kayboldu. bugün gidip böcek ilacı aldık. altı ay etkiliymiş. tüllerinize sıkın leke bırakmaz, 6 ay eve sinek girmez diye ekledi adam. akşam sıkın sabah ölülerini temizleyin dedi. ayyy çok fena huylanıyorum. öyle böyle değil. her tarafım kaşınıyo. böcek ilacı aldığımız yerde bi kadın daha vardı. onlarda da varmış aynı böceklerden. hem de onlar da kocamanmış. mevsimli mi bunlar ne yaaa.

böcek dediğin pis evde olur arkadaşım. nerden gelip buldular bizi. yan dairedeki çocuklara atıp duruyorum suçu. onlardan geldi kesin diye. offff kocamanlar yaaa. başparmağım kadar!

hala bi yerleşik düzene geçemedim. aynı evde 3 geceden fazla kalmıyorum şu sıralar. düzenime kavuştuğumda işalla tüm blogları okuyciiim. hoff resmen göçebe oldum. 2 haftada 4 şehir gezdim nerdeyse. yine bi hafta kadar yokum :( normal yaşamayı özledim lan.

9 yorum:

Adsız dedi ki...

gecmis olsun canim ya, bende hic sevmem huylanirim öyle böcek möcek iyyyy : (

Temizlikle hic alakasi yok güzelim ya, etrafinda yesillik falan varsa ordanda bol bol türeyip geliyorlardir, bak sana baska korkunc birsey anlatayim :D
kayinvalidem bir kere yatagina yatacak, kendisi ankara´da sehir in göbeginde oturuyor, yani yok öyle orman morman etrafta, tam yatacak ne görsün?? Yastiginda kocaman bir kertenkele!
Bir bagirdi, hepimiz odasina kostuk, kertenkele yerinden bile kipramiyor : O öldüremedikde hayvani, kocaman birsey, disari kovaladik, iyyyy igrenc ya : (

Kibritci Kız dedi ki...

hamamböceği olmasın onlar ? gerçi pek koltukların üstünde takılmazla ama belki sizinkiler elit hamamböceğidir. mesela bizimkiler tarz olarak banyoda tuvalette ve mutfakta gezerler. kullanmadığım ilaç kalmadığı için artık bıraktım yakasını. yaşasınlar bakalım. ben yaşamıyorum onlar yaşasın :( ayy çok trajik bir yorum oldu ...

ezgi dedi ki...

of off çok fena.
izmir karşıyaka'da da yazın gece uyanıp mutfağa su içmeye/ tuvalete işemeye kalkan her insan karşılaşır bu manzarayla. sonra, uyu uyuyabilirsen:/

Takıntılı ergen dedi ki...

hamam böceği mi neci bu?

çığlık dedi ki...

@viva; yazdığın trajikomik olayı okurken burda çok fena kaşınmaya başladım. ayy çok fenaaaa

çığlık dedi ki...

kibritçi kız; sanırım o kadar pisiz ki bizimkiler yerlerde yaşamaktan iğrenip koltuklara çıktılar :) biz bi ilaç aldık işe yararsa sana da tavsiye ederim :)

çığlık dedi ki...

ezgi; sanırım bu yaz da bizim için böyle geçecek :/ allahım sen koruuu

çığlık dedi ki...

takıntılı ergen; evet hamam böceği ama ömrümde hiç bu kadar büyüğünü görmemiştim :/

Kibritci Kız dedi ki...

ben antalya' da uçan hamamböceği görmüştüm. sonra bizimkilere ''amann daa ne akıllılarmış ablaları onlara şeker mi atacak akşama yesinler diye hanimişş o iğrençç bac .. yok yok o mükemmel bacakları, bir 120 yapın bakimmm nasılda koşarlarmışş aferinnnn yaa '' dedim .şükür yani , beterin beteri var.