8 Haziran 2011 Çarşamba

hep plan hep plan

Günlerdir evdeyim, çok fazla sışarıya çıkmıyorum, zaten çok evcimen bi insanımdır. Evde olmayı severim. Evde yalnız olmayı çok daha fazla severim aslında. Planlarımı yaptım önümüzdeki seneye dair. Yazdan başlayarak hem de. İlk olarak bu yazı olabildiğince sevgilimle ve veda etmek zorunda kaldığım öğrenci evimde geçiricem. Hatta yaz okulum bitene kadar buraya dönmemeyi bile düşünüyorum. Çünkü ömrümün geri kalan her dakikasında o evi o evde yaşadıklarımı çok özlicem biliyorum. Sevgilime gelince, o kadar zor bi zamandan geçtik ki, ama diyorum ki güzel şeylerin olması için demek ki bazen gerçekten felaketler gerekiyormuş. Çoğu zaman krizlerim geliyor ama şu an için allah bozmasın çok iyiyiz. Ve bu yaz için bi kaç yere gitme planlarımız var. Umarım gerçekleşirler. Yaz okulu sonrası belediye de 1 aylık stajım var. En kötüsü ramazana denk geliyor olması heralde. Ama yine de mutluyum. Eylüle kadar boş kalmaya vaktim olmayacak diye. Eylülle beraber kpss için çalışmalarımı arttırmayı belli planlar izleyerek çalışmayı düşünüyorum. Bunun dışında burada bi kursa yazılmayı, spora başlamayı ve her sabah yürüyüş yapmayı (buna hemen yarın başlıycam hatta) planlıyorum. Tezimi de aceleye getirmeden rahat rahat yazıcam. Uzatmadan. Hatta sahile inip sahilde yazmayı falan planlıyorum. Umarım çok bunalmadan çok özlemeden bi sene geçiririm. 8 senedir ailemden uzaktaydım ve eve dönmüş olmak benim için o kadar garip ki. Senenin hesaplarsak yalnızca 1,5 ayını ailemle geçirirken önceden, artık bi sene 365 gün beraber olcaz. Hadi hayırlısı bakalım.

Bunalrı neden buraya yazdım bi fikrim yok. Ama bakıp bakıp yarım bıraktığım olursa devam ettirmek istiyorum. O yüzden sanırım.

4 yorum:

Adsız dedi ki...

peki evlenmeyi düsünüyormusun sevgilinle? Bakarsin evlenirsin ve hicde 365 gün ailenle gecirmeye mecbur kalmassin, dügün telasi falan derken zaten zaman akip gider? Planlarin güzelmis : )

çığlık dedi ki...

eheh evlenmeyi tabi ki düşünüyorum! hatta ne kadar çabuk olursa o kadar mutlu olucam. fazla evlenme meraklısı bi insanım :D fakat şu an için onun şartları pek uygun değil, en az 1 sene daha beklememiz gerekiyor malesef :(

Adsız dedi ki...

ya bir sene dedigin nedirki, seneler boyunca bekleyenler var bu dünyada, degilmi yani. Benim icime doguyor bak yazilarindan, sanki hersey senin icin cok cok güzel olacakmis gibi, tahminlerim hep dogru cikar ona göre ; P

çığlık dedi ki...

valla o seneler boyu bekleyenlerden biri de benim sanırım :p 5 sene bekledim artık sabrım taşmak üzere ehuehu :) inşallah öyle olur, çok mutlu etti yorumun beni yaa, inşallah bu sene hepimiz için çok güzel olur :)